Waar halen coffeeshops die handige zakjes met opgedrukt hennepblad?

Ik zag weer zo'n zakje op straat liggen. Maar waar kopen coffeeshops die dingen eigenlijk?

Ik neem aan dat ze er niet gewoon voor naar de Makro gaan. En ook al is er natuurlijk niets illegaals aan plastic zakjes met een hennepblad erop, ik vind het toch altijd een beetje wonderlijk dat er een ondersteunende industrie (blijkbaar) is voor een handel die weliswaar gedeeltelijk gedoogd, maar toch echt niet legaal is.

Zijn er speciale groothandels voor coffeeshops en smartshops? Is die ondersteunende handel wel helemaal legaal, bovengronds? Hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij ons in de grote randstad had je gewoon een planterij bedrijf waar alles werd verkocht voor wiet productie

alles wat een mens nodig had om een illigale productie op poten te zetten....inclusief hele grote ventilatie systemen ....omdat de stank je kan veraden ....hebben ze vaak een luchtfilter nodig....

blijkbaar werd er nooit gescreend door de politie want de zaak liep erg goed

de politie heeft in nederland dus geen tot nul prioritiet om mensen te pakken anders zouden ze wel resercheurs daar op af sturen.......

ze hebben ook een tijdschift met de naam : highlife : die staat ook vol met producten die je nodig hebt voor de teelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan gewoon reclame artikelen laten drukken met een logo oid er op. Zo heb ik voor ons huwelijk zakjes met vergeetmenietjes laten drukken waar onze foto op stond en een brief-patroon, zodat we ze als bedankjes kan sturen. Drukken kost bij grotere hoeveelheden iets als een cent per item, dus kan een bedrijf (bv een verpakkingen groothandel) deze gewoon laten drukken.