Hoe verdien ik in 8dagen 88euro?

Ben 12 jaar, en moet zo snel mogelijk 88euro binnen 8dagen hebben en ik weet niet zo snel wat ik kan doen iemand die me wat hulp kunt geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vond je miljonair worden in een week toch te moeilijk ja?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8 dagen 88 euro... wat een aparte combinatie van getallen. Ik ben nu wel erg benieuwd waar je dat bedrag voor nodig hebt, wil je dat vertellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Succes ermee 88 euro ophalen. Veel geld hoor. Maar hoop dat het je lukt. +
capthavoc
13 jaar geleden
zit de kindermaffia achter je aan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja geld valt niet uitdelucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En, heb je het al?

Het beste antwoord

Pak een papier en schrijf elk denkbaar klusje op!
- Auto's wassen
- Babysitten
- Flessen wegbrengen met garantie als beloning
- Hond uitlaten
- Het gras maaien
- Boodschappen doen

Kijk daar heb je al wat!
Vergeet niet steun te vragen aan je ouders. Voor hun kan je vast ook wel iets doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (28)

Zet je Xbox op ebay.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door klusjes te doen bij buren of andere mensen die bij jouw in de buurt wonen. Ook kan je gaan oppassen als je je dat leuk lijkt op bijvoorbeeld je buurmeisje/jongentje. Dat verdient ook goed.

Mag ik vragen waar je het voor nodig hebt? Anders kan je het aan je ouders vragen, en later terugbetalen.

Toegevoegd na 25 seconden:
Of verkoop wat spullen op marktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Auto's wassen en voor elke auto 2 Euro vragen.
Grasmaaien, lege flessen wegbrengen, ramen lappen enz.

Toegevoegd na 21 minuten:
Schiet me net te binnen, de meeste kinderen hebben heel veel speelgoed waar ze niets meer mee doen, jij ook denk ik.
Pak een tafel, leuk kleed erop, speelgoed erop en verkopen maar.
Op de stoep of in de tuin zetten met een leuk bord erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 euro?
Volgens mij kan je er best wel 4 voor vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja misschien, zolang het maar goedkoper is dan de wasstraat dan lukt het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mensen doen auto wassen zelf.Behalve de binnenkant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ga jij dus de binnenkant voor ze doen, de matten kloppen en zuigen en de ramen lappen.
Vergeet niet het dashboard te soppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mensen lappen ook hun ramen zelf, doen hun boodschappen zelf, maaien hun gras zelf.
Dat betekent nog niet dat ze het een rotklusje vinden waar ze graag iemand een paar euro voor geven zodat ze het één keer niet zelf hoeven te doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens, helaas wonen er in mijn buurt alleen maar 60+ of nog ouder en ik weet heel veel klussen voor zo'n bijna 12-jarige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rommelmarktje bij het winkelcentrum ; hier een dagelijks onderdeel van het straatbeeld. Je moet echter niet rekenen op meer dan eeneurootje of vijf a tien, hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marleen, elke verdiende Euro is er 1 op weg naar de 88
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens ; zie mijn antwoord. Maar mensen (kinderen) rekenen zich nog weleens makkelijk rijk. Maar van mij hadje een plusje, hoor ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel Marleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 euro voor auto wassen dat is heel erg weinig vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 euro is voor een kind van 12 een flink bedrag , hoor.
Het wettelijk minimumjeugdloon voor een 15/jarige is rond de 2.50 . Bruto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dan maar hopen dat het veel klanten zijn die uit zichzelf meer geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovenstaande reactie is voor connie. Marleen, het leek mij ook niet zo'n mal bedrag maar er zijn er die het toch te weinig vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ik mag de auto van zo'n turk voor 10 euro wassen (uurtje werk)
heitje voor een karweitje

maak wel prijsafspraken vooraf, zeker bij wat oudere mensen

opties

- auto's wassen

- boodschappen doen

- tuinieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meesten zijn niet thuis Wegens werk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
binnen acht dagen zit een weekend... en door de weeks zijn veel oudere mensen overdag gewoon thuis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuinieren is meer een hobby dat vinden mensen leuk dus ik denk niet dat je dat als rotklusje kunt doen teminste dat vind ik
Heb je vakantie? Mooi. Ga met een grote bezem naar een drukke winkelstraat en vraag aan winkeliers of je voor twee euro de entree van een winkel mag schoonvegen. Dat ga je wel redden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuren langs de deur voor hij-tje voor karweitje, je vaders auto wassen, spullen verkopen en je zakgeld bewaren misschien. (zelf vind ik leuren langs de deur nooit zo'n heel goed idee eigenlijk... mijn kinderen mogen dat ook niet van mij)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met me vader heb ik niet echt contact...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, dat kan ik vanuit Hengelo ook niet ruiken.
precies, neem iemand anders auto om te wassen, kan mij het schelen, als het maar geld in het laatje brengt toch?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je gelijk in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een +
Ik zie dat je uit Den Haag komt. Scheveningen is vlakbij en daar zijn veel strandtenten. Officieel mag je nog niet werken, maar buiten de boeken om kan je daar in bijvoorbeeld de spoelkeuken snel wat bijverdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh,mag dat dan wel? En wat verdient het? en hoelang mag je erin werken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Officieel mag het niet, maar ik weet uit ervaring dat er in de horeca wel meer gebeurd wat niet echt mag. En wat het verdient.... pffft, in mijn tijd waren het nog guldens, dus da's geen referentie. Loop gewoon eens langs en vraag naar de manager, het lijkt me niet vreemd om 5 euro per uur te vragen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima voorbeeld dat je geeft aan 'n kind van 12! Ga maar lekker onverzekerd zwart werken! Stel dat er wat gebeurd? Dan heeft hij iig z'n 88 euro niet meer nodig...
De min is overigens niet van mij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tewerkgesteld worden op je twaalfde is niet alleen kinderarbeid, het wordt ook aanzien als zwartwerk, waar zware boetes op staan. Hou het dan toch maar bij bijklussen bij de buren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Totaal onverantwoord advies. Als hij nou 15 was.....
Bovendien kun je als twaalfjarige op die manier nauwelijks een euro, anderhalf per uur krijgen. V
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is zwart werk, ja het is onverzekerd, maar dat is het risico van de 'werkgever', maar dit geldt net zo hard voor het 'bijklussen' bij de buren... geld verdienen mag op die leeftijd niet. Tenzij er door de arbeidsinspectie een uitzondering is gemaakt. Als hij het niet bij zijn ouders/verzorgers vandaan kan halen, dan is dit een rendabele en redelijk sociaal verantwoorde manier.
Ga naar Amsterdam,daar is het een grote vuilnisbende op dit moment.
Vooral in het uitgaansgebied met terrassen willen de mensen niet echt op het terras zitten vanwege de rommel.
Daar kun je vragen of je de zaak mag aanvegen ,en netjes maken.
Slaat het aan dan heb je dat geld binnen 2 dagen verdiend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hallo ga niet vanaf Den haag naar Amsterdam voor een kleine klusje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eef probeert je ook alleen maar te helpen, Vraagjes. Maar een treinkaartje Den Haag - Amsterdam en retour is natuurlijk ook niet gratis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed idee. Maarja, het kind is 12 en die vind dit klusje te klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zit weer iemand vreselijk veel te minnen +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker slim bedacht naar Amsterdam te gaan, kan hij van het verdiende geld weer een kaartje kopen schiet die persoon ook niets mee op. Wel goed bedoeld
Ruim je kamer op, en sorteer alle spullen die je niet meer nodig hebt/gebruikt (denk ook aan leesboeken, dekbedovertrekken etc) Zoek een rommelmarkt oid in de buurt en charter een ouder ervoor om je te helpen. Misschien hebben zij ook nog wat overbodige spullen.

Maak overal foto's van (de spullen) en zet ze op marktplaats.

Ga zaterdag met een emmer en zeem de buurt langs en ga ramen wassen (€ 1,00 voor een kleine ruit, € 2,00 voor een grote, dubbele voor binnen en buiten.

Ipv ramen kun je ook auto's gaan wassen,
€ 4,00 per auto (alleen de buitenkant).

Kijk eens op het prikbord in de supermarkt, misschien staan daar kleine klusjes op, en anders hang (in overleg met je ouder(s)) er een briefje op met vraag om klusjes.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En trouwens heb jij een idee.Hoe de mensen het snelst bij me komen om auto's-Ramen te wassen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat ze opgesteld staan in rijen van dertig man voor je deur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar hen toe, voor de ramen: keuketrapje, emmer etc, en "leen " het water van hen (vraag je moeder even hoe het moet...) (voor de ramen moet je toch echt naar hen toch, ze kunnen de ramen niet even bij jou brengen....)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die komen niet bij jou jongen, die moet jij zelf gaan vinden.
Voor iemand die zo goed is,als je aangeeft op jouw profiel,zal dat geen enkel probleem opleveren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je daar precies mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, ja het viel mij ook al op.
Je schrijft op je profiel dat je overal goed in bent, Vraagjes. ;)
1.pak een stukje rechthoekig karton
2.schrijft er op: TAXI
3. bind het op je fiets...
4.fiets naar de centrum.. (of een heel drukke plek) en wachten maar tot er iemand komt...

(50cent per minuut)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhum,maar denk niet dat dat het gaat worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel cool idee, vahel! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vahel,ik heb geprobeerd om je 2 plusjes te geven,maar dat lukte niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan doen we toch stiekem alsof die van mij eigenlijk van jou was...
met een hoog loon.
maar je hebt op je 14 nog geen minimumloon, dat begint pas op je 15de.
je mag ook maar een aantal uur per week en dag werken.

Toegevoegd na 5 minuten:
je zou natuurlijk ook onzinnige weddenschappen kunnen gaan houden, om geld natuurlijk, en ze gaan winnen, heel grappig kan dat zijn.
er was een kerol die in een slakkenpak over de snelweg ging kruipen, om een weddenschap, nou, winnen deed ie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die had ik ook allemaal opgespoord.
Iedere keer dezelfde vragen...
Plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JUIST! Het goede antwoord! +1
Dat komt er dus op neer dat je in die 8 dagen 11 euro per dag moet zien te bemachtigen. In principe moet dit te doen zijn. Kijk maar naar het lijstje wat NintendoNerd in zijn antwoord geeft, daar zit best wel wat bij.
Als je het toch hard nodig hebt, zul je voor die 8 dagen ook wel niet vies zijn van een beetje zwart werk (voor die ene keer dan). In dat geval kun je gaan tomaten of bloemen plukken bij tuinders, op het land de boer helpen, in de haven helpen met lossen en laden van schepen, bij grote transportbedrijven auto's wassen en laad -en losklusjes. Deze bedrijfstakken kijken niet zo nauw op leeftijd en iemand van jou leeftijd kan zo 4 tot 5 euro per uur verdienen. Dan zou je met 3 uurtjes werk per dag ruimschoots bij elkaar verdienen.
Het ligt er maar net aan hoe belangrijk het voor je is en wat je er wel of niet aan wil doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er natuurlijk alles voor over, ik doe vanaf 12tot 7-8 klusjes maar de meeste mensen hebben geen klusjes of ze vertrouwen je niet of ze willen het gewoon zelf doen, en een kind als ik krijg niet zo snel werk te pakken of laat me zeggen helemaal niet.Al ben ik kapot,maakt mij dat maar niet uit als ik maar het geld binnen die dagen kan hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwart werk in dat soort zware bedrijfstakken zou ik afraden. Te veel onverzekerd risico.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, dan moet iedere deelnemer van GoeieVraag gewoon 1 euro naar hem toesturen, is zijn probleem opgelost en hebben we ook nog iemand blij gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar dat moet dan ook aan Lisette, Chitra, JCA
e.a.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe dan ook meteen naar mij.
als je wat van knutselen houdt kan je kaarten gaan maken.
en die dan bij de deuren langs verkopen.
je kan van alles wat maken. gefeliciteerd kaarten voor verjaardagen, baby`s, kinderkaarten etc,

ik had hier laatst ook 2 meisjes aan de deur die kaarten verkochten die ze zelf hadden gemaakt. en meestal kopen mensen ook wel wat
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handvaardigheid ben ik het slechtst mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je was overal zo goed in... ?
Je maakt 88 kaartjes met de tekst`U heeft zojuist een palmboom gekocht in de caraìbisch gebied.
Van de door u gedoneerde euro zal pedro uw boom water geven totdat U de noten komt oosgsten.
Dan stap je op iemand af en vraagt hem of haar, of deze een euro heeft.
Krijg je die euro dan geef je een kaartje af.
Als de persoon glimlacht hou je de euro anders bied je aan hem terug te ruilen.
Hetzelfde kun je doen door iemand een wegwerpaansteker te verkopen, je geet hem dan een lucifer en zegt erbij ik heb niet gezegt dat je hem vaker dan 1 keer kunt gebruiken.
Dat doe je de komende 8 dagen minimaal 11 x per dag.
In de tijd ertussen kun je altijd nog klussen.
Misschien kun je ook een oproep plaatsen voor een donatie. GV heeft naar verluid zo@n 17000 le4den dus voor een tikkie meer dan een halve cent p.p ben je er al.
Je moet voorall ef hebben en je niet laten afaschepen, veel volwassenen zullen antwoorden op de v raag wat je voor een euro moet doen met het trekken van de portomoné en je de euro schenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Hetzelfde kun je doen door iemand een wegwerpaansteker te verkopen, je geet hem dan een lucifer en zegt erbij ik heb niet gezegt dat je hem vaker dan 1 keer kunt gebruiken." Er zijn mensen (zelfs in een TV-programma zeggen ze dat) dat dat geen oplichting is. Ik vind dat wel oplichting. Een rechter die anders oordeelt, mag van mij de bak in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als n jochie van 12 met zo`n geintje bij je komt en je trapt erin dan ben je m.i. niet meer dan een stumpertje (of arme sloeber) als je dat ziet als oplichting.Verder staat er nog bij dat hij de gelegenheid krijgt de deaL terug te draaien.
En als jij serieus meent voor een euro naar de rechter te moeten stappen met een jochie van 12jaar mogen ze jou ook wel eens ondwerzoeken voordat die manie ernstige vormen gaat aannemen. Te zielig voor woorden.
ga naar je ouders toe en zeg : ma en pa ik krijg tien euro zakgeld per week .... als ik nu eens 8 weken geen zakgeld vraag zou ik dan 80 euro mogen hebben?

dit kost je ouders nix hee? alleen ja dan zit je wel een tijdje zonder geld

maar ja ik zou het wel normaal vinden zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Vraagjes,
Mensen zijn vaak bereid om een klusje voor je te verzinnen als je een goed verhaal bij je 'geldnood' hebt. Als je b.v. voor een goed doel geld bij elkaar probeert te krijgen, mag je vaker statiegeldflessen wegbrengen dan wanneer het is omdat je je beltegoed verbrast hebt bijvoorbeeld.

Ik zeg niet dat je er om moet liegen, maar als er een goed verhaal achter zit, moet je dat zeker vertellen!

Wat je ook nog kunt proberen is om bij de supermarkt te gaan staan en dames/heren die met kleine kinderen en volle boodschappenkarren lopen te zeulen, helpen met het inruimen van hun auto. ("Mag ik u tegen een kleine vergoeding helpen met de boodschappen?")Het is vaak een drama voor papa's en mama's als je eerst die kleine mennekes in de auto hebt gevouwen en je moet dan ook nog een end teruglopen om je karretje weg te zetten. €0.50 uit het karretje levert het zeker op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed alles lezen wat ze hier allemaal aan je vertellen, schrijf de beste op( stuk of tien) en gelijk morgen beginnen. Wel je huiswerk gewoon doen, of heb je geen huiswerk? Groetjes van mij Vraagjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga boodschappen doen voor ouderen in de buurt,ook kun je oude kranten ophalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.bijbanen.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is 12.
Flessen ophalen. Werkt bij ons in de wijk heel erg goed. Of ga langs de deuren of mensen nog spullen hebben voor de rommelmarkt, en ga vlakbij een winkelcentrum zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
88 euro is voor een twaalfjarige een fortuin, en er is praktisch niets wat je mag doen om geld te verdienen.
Gelukkig heeft een twaalfjarige een dergelijk bedrag ook nooit echt NODIG. Althans, niet voor basale levensvoorwaarden als eten, kleren, onderdak en achterstallige betalingen.

Aangezien je geen baantje mag, is de enige manier om ZO snel aan ZO veel geld te komen, toch inderdaad kijken wat je allemaal kunt verkopen. Zo verkoopt mijn dochter altijd alle kleding en schoenen die haar niet meer past op Marktplaats, en houdt daar een leuk centje aan over. Waar ze dan op Marktplaats weer kleren voor koopt......die ze later weer verkoopt. Klein handelaartje, die meid. Dat doet ze overigens al vanaf haar elfde zelfstandig, alleen met de bankzaken helpen wij.

Als je toevallig ene buurjongen/meisje hebt met een grote krantenwijk, zou je kunnen vragen of je een aantal dagen mag helpen, maar dan zit je nog never nooit aan dat bedrag natuurlijk. Ik heb als postbode dagen gehad dat ik heel wat minder verdiende dan dat.

Het is wel 11 euro per dag, zeg. Ook als voorschot op je zakgeld is dat natuurlijk veel te veel, al zou je het als het echt dringend is kunnen bespreken met je ouders. Die zullen toch ook niet willen dat je in de problemen komt. Al vrees ik dat die urgentie nu net zalzijn waar de schoen gaat wringen......

Dus kijk toch nog eens even goed rond op je kamer welke dingen / apparaten / spulletjes je zou kunnen verpatsen. Misschien kom je dan een heel eind, en kun je voor de rest nog wel wat regelen als je hebt laten zien hoe ver je zelf al bent gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ mooi uitgebreid.
Ga een dag naar zwembad waar ze kluisjes hebben waar je geld in doet. Bijvoorkeur op zaterdag of zondag middag.

Er zijn altijd mensen die geld uit het deurtje vergeten te halen. Blijf een beetje uit de buurt wachten en nadat iemand zijn spullen uit het kluisje heeft gehaald controleer je of er nog geld in zit. Die 3 euro die het kost om binnen te komen heb je zo weer terug.

Ik haalde zo als kind makkelijk 30 gulden per dag op, en dan was ik daar echt niet de hele dag mee bezig. Zeg een half uurtje na het zwemmen.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11 euro per dag, na 8 dagen ben je er.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al je oude kinderboeken die je niet meer hoeft te lezen, op marktplaats of wat dan ook zetten, voor circa 6 euro...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ramen lappen, auto's wassen, grasmaaien, boodschappen doen bij jouw in de straat (gooi een briefje met tel.nr. door de bus).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rommelmarkt koninginnendag