Hoe haal je 500€ uit pinautomaat?

Kan dat en is t niet gemaximeerd?

7 jaar geleden
1K
ronron1212
7 jaar geleden
Standaard is 500 euro per dag als je genoeg op je rekening het staan of dit rood mag staan.
Amadea
7 jaar geleden
Hangt van jouw persoonlijke limiet af, constant. Dat kan nogal verschillen per persoon.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als de limiet op je pinpas niet hoog genoeg is dan kun je eventueel daarnaast vaak nog pinnen met je credit card. Hier zijn meestal extra kosten aan verbonden, maar als je het gepinde bedrag (met de CC) gewoon op je lopende rekening hebt staan kan dat eventueel nog de moeite waard zijn.

Het beste antwoord

Ga naar de pin automaat stop je pinpas d'r in en klik aangepast bedrag aan en typ 500 in. TADA
Als dat niet werkt kan je ook altijd nog naar een kantoor gaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
jc54
7 jaar geleden
Bij lang niet alle pin-automaten. En zeker niet bij "vreemde" banken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet ook nog altijd je pincode invoeren.

Andere antwoorden (1)

Bij de meeste automaten gaat dat niet lukken. Alleen bij filialen van de eigen bank, en dan nóg binnen, heb je kans dat de limiet hoger is dan normaal.
Er is nóg een mogelijkheid, maar dan moet je twee rekeningen hebben..........
jc54
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Of het nu binnen of buiten het gebouw is maakt niets uit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Onzin je kan bij elke bank tot je daglimiet opnemen dus €500 is gewoon mogelijk
Inekez1
7 jaar geleden
Nee, Deaal. Als je een rekening hebt bij de Rabobank kun je bij elke pinautomaat maximaal 250 euro per dag krijgen. Alleen bij een pinautomaat van de Rabobank zelf kun je meer in 1 keer pinnen. Hoeveel is afhankelijk van je saldo, maar ook van het soort rekening. Voor studenten is dat minder dan voor ouderen. Andere banken hebben misschien weer andere regels.