Zijn er banen waarbij je als verpleegkundige reguliere tijden kunt werken?

Dus gewoon kantoortijden. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

Ja hoor, die zijn er wel. Er moeten veel meer mogelijkheden zijn, maar zo even een paar die nu bij mij opkomen:

-Schoolverpleegkundige
-Verpleegkundige bij een arbodienst
-Verpleegkundige binnen de GGZ (muv de klinische zorg)
-JGZ-verpleegkundige (bijv. bij een consultatiebureau)
-Verpleegkundig specialist op een polikliniek (eigenlijk al het verpleegkundige werk wat uitsluitend poliklinisch wordt gedaan)
-Eventueel binnen de thuiszorg (daar heb je vaak wel gebroken diensten maar nachtdiensten komen amper voor, dus het hangt wat af van wat jij 'regulier' vindt)
-Verpleegkundige binnen een huisartsenpraktijk
-Onderzoeksverpleegkundige
-Indicatiesteller (bijvoorbeeld bij het CIZ)
- ...

Toegevoegd na 14 uur:
-Verpleegkundige bij een medisch speciaalzaak, zoals stoma-verpleegkundige bij een leverancier van stoma- en incontinentiemateriaal of verpleegkundige bij een zaak die drink- en sondevoeding levert.
-Wijkverpleegkundige/verpleegkundig consulent (de 'gewone' verpleegkundigen en verzorgenden hebben meer onregelmatigheid, een groot deel van de wijkverpleegkundigen werkt alleen binnen kantoortijden)
-Adviserend verpleegkundige bij een zorgverzekeraar
-Medewerker bloedafname
-Gastvrouw in een zorghotel
-Bijna al het advies- beleids- managements- of voorlichtingswerk
-.. en nog veel meer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Alle verpleegkundigen BUITEN een ziekenhuis of zorginstelling - en dat zijn er best heel wat - werken gewoon normale "kantoortijden".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat gaat niet altijd op; binnen het ziekenhuis is er ook verpleegkundig werk mogelijk binnen kantoortijden, en ook buiten het ziekenhuis werken verpleegkundigen soms oncourante tijden.