Hoe kan ik contant geld storten op buitenlandse rekening?

Iemand moet contant geld overmaken naar een buitenlandse rekening. Diegene heeft geen bankrekening die hij daar voor kan gebruiken. De ontvanger is een bedrijf. Het kan dus niet via western union of zo. Er moet dus contant geld gestort worden op een buitenlandse rekening.

Wie weet een oplossing?

Toegevoegd na 11 minuten:
Het gaat om eerlijk geld. Een bank rekening openen is geen oplossing, dat duurt te lang.

Graag serieuze reacties zonder aannames en veroordelen.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik bedoel vooroordelen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Open een bankrekening en maak het vanaf die rekening over.
O hebben we het hier over illegale praktijken, waarvan je de betalingen niet zichtbaar wilt hebben?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Stort het contante geld samen met een vriend op zijn/haar bankrekening. En daarna kun je het overmaken naar de buitenlandse rekening.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zullen vast andere mogelijke heden zijn. Zonder vrienden daarvoor te gebruiken.
gvrox
7 jaar geleden
En als jij het contante geld aanneemt, en het overmaakt vanaf jouw rekening naar de buitenlandse rekening ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar begin ik niet aan. Diegene zou dat niet willen ook.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het gaat niet om vette bedragen, 400 euro geloof ik. Ik stel de vraag voor een kennis en omdat ik mij afvroeg wat de mogelijkheden waren, aangezien ik op internet geen antwoord vond. Dat maakt mij dan nieuwsgierig.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Eeeh... een bankrekening openen duurt ongeveer tien minuten ?? Dat is korter dan dat je nu al op antwoord op deze vraag zit te wachten ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja maar dan hem je nog geen pasje, geen codes, etc. Maar dat zijn geen antwoorden op mijn vraag. Zonder eigen bankrekening, of tekening van een kennis.... Of stel dat vrouwlief het niet mag weten. Maken we het gewoon even wat spannender...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En dan komt zometeen de preek dat diegene eerlijk moet zijn tegen zijn vrouw...-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet. Je kan wel naar Western Union en het daar contant storten. De buitenlandse ontvanger kan dan het bedrag contant ophalen en op zijn/haar bankrekening storten. Dit alles kan in een uur gebeuren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk niet dat een groot bedrijf zo iets gaat doen. Bedankt voor je reactie, maar dat is niet mogelijk.
Ivana
7 jaar geleden
Je kunt gewoon naar een Nederlandse bank gaan en opdracht geven het contante geld, dat je ter plekke overhandigt, over te maken naar een banknummer in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ivana: Zonder dat het op een rekening gestort hoeft te worden?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet dat er bijv in Rotterdam ook bel winkels zijn waar je een acceptgiro met contant geld kunt betalen. Maar ik heb daar geen ervaring mee. De kosten zijn laag, 3,95 meende ik. Ik weet niet of dat betrouwbaar is? Kent iemand dat?
ronron1212
7 jaar geleden
http://www.spaarbaak.nl/vraagbaak.php?zw=kan+ik+met+contant+geld+een+rekening+betalen+bij+de+bank
Ivana
7 jaar geleden
Ja, zonder dat je het op een rekening hoeft te storten.

Antwoorden (1)

Doe een beetje kennis op over bitcoins. Op een exchange kan je bitcoins kopen voor cash of andere betaalmethode. Vervolgens zijn er aanbieders die bankoverschrijvingen doen naar een bankrek. van jou keuze. Zo heb je met een omweg contant geld naar een bank overgemaakt.