marktplaats: mijn verkoper heeft waarschijnlijk 2 accounts, nog steeds te vertrouwen?

Bij elk account staan dezelfde advertenties, maar in een andere volgorde. Bij elke advertentie staat dezelfde beschrijving.

Toegevoegd na 26 minuten:
Dit mailtje kreeg ik net:
Op mijn vraag waarom zij dezelfde spullen verkopen.

(naam2) is mijn vrouw. en precies hetzelfde? Alleen qua aantallen zit er sowieso nogal een verschil (166 tegen 23 advertenties) en er staan ook verschillende spullen. De spullen die dubbel staan, staan ook bij haar omdat we meer dan 1 exemplaar van die spullen hebben. We zijn nog bezig om een goede verdeling te maken zodat de artikelen die daar staan ook in lijn van de artikelen zijn die in haar webshop zitten. en dan moet je denken aan bijvoorbeeld de tasjes voor verschillende apparaten. De accessoires voor Wii, PSP en iPod blijven on dit Marktplaats account.

Er is dus geen sprake van boze opzet. We zijn nog een beetje zoekende. En geen 2 accounts, (naam) is mijn account, (naam2) is het account van mijn vrouw en dat is een zakelijk account.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het gewoon om meer op te vallen, maar dat is enkel speculatie. Mail hem eens met de vraag waarom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lijkt me een kwestie van vaker gezien willen worden. De verkoper wil zijn spullen dus heel graag kwijt. Doe er je voordeel mee. Zolang hij niet tegen zichzelf opbiedt, is er weinig aan de hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn een paar dingen die bij mij altijd wel alarmbellen doen rinkelen. als iemand een iphone voor 75 euro aanbied en bij de andere advertenties nog 10 telefoon staan bijv. bij grotere aankopen is het een pre als je iemand even kan bellen, gewoon even horen wat iemand over het apparaat te vertellen heeft: waarom doe hij/zij het weg weet diegene wat hij/zij verkoopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rechtsboven op de pagina van de advertentie staat hoe lang iemand al actief is op marktplaats .
er staat ook een goedgekeurd teken bij als degene gechekt is .
intbreekt er 1 van deze dingen kan je ook gewoon even contact opnemen met de redactie .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit mailtje kreeg ik net: (naam2) is mijn vrouw. en precies hetzelfde? Alleen qua aantallen zit er sowieso nogal een verschil (166 tegen 23 advertenties) en er staan ook verschillende spullen. De spullen die dubbel staan, staan ook bij haar omdat we meer dan 1 exemplaar van die spullen hebben. We zijn nog bezig om een goede verdeling te maken zodat de artikelen die daar staan ook in lijn van de artikelen zijn die in haar webshop zitten. en dan moet je denken aan bijvoorbeeld de tasjes voor verschillende apparaten. De accessoires voor Wii, PSP en iPod blijven on dit Marktplaats account. Er is dus geen sprake van boze opzet. We zijn nog een beetje zoekende. En geen 2 accounts, (naam) is mijn account, (naam2) is het account van mijn vrouw en dat is een zakelijk account.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je gekeken of deze persoon gechekt is en hoe lang deze actief is op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de persoon is niet gecheckt , 1 acc is 1.5 jaar oud, en de ander 3.5