Hoe kan ik jaarlijkse indexering bij de hoogte van kinderalimentatie uitrekenen?

In 1996 werd f 250,-- ( gulden) vastgesteld. Nu is mijn zoon 20 en hij studeert. Vader moet tot zijn 21e jaar de kinderalimentatie betalen, maar hoe kunnen wij uitrekenen wat dat bedrag nu is en in euro's? DUO wil dat weten , maar wij hebben geen idee. Elk jaar is dat bedrag verhoogd ivm, de jaarlijkse indexering. P.S. Mijn zoon heeft al vanaf 2006 geen contact meer met de vader.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt dat hier uitrekenen:

https://www.lbio.nl/alimentatie/indexering-alimentatie?jaar=1996&maandbedrag=250&valuta=gulden&calculate=Bereken

Het bedrag is geïndexeerd nu € 173,74.
SimonV