Hoe kan je met 3 gasten, snel geld verdienen, liefst zonder vergunning, en zonder vakantiejob?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Krijg jij alleen gasten die je vertrouwt, of komen er ook wel eens mensen die je niet kent? Hoe controleer jij of je drie gasten zijn wie ze zeggen dat ze zijn? Als het over het Internet gaat: hoe controleer je of het niet één persoon is, die zich drie keer als gast meldt?
Cryofiel
14 jaar geleden
Da's dan balen als één van de gasten een politieagent blijkt te zijn...

Antwoorden (3)

Misschien bij de gemeente reiniging in Amsterdam, daar kunnen ze wel wat extra hulp gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meld je aan bij de kermissen. Helpen bij opbouwen en afbreken, Ik heb altijd de indruk dat er daar wel hard wordt gewerkt, maar weinig naar papierwerk wordt gekeken.

Verder zie ik het niet zitten, zonder dat je het vege lijf in de strijd gooit, en dat zou ik nooooit aanraden.
Gewoon even naar het uitzendbureau, waarom zou dat niet snel kunnen gaan, en wat moeilijker werk aannemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een villawijk (Aerdenhout, Wassenaar, ...) en vraag of je de gazons mag maaien. Reken 15€ per uur, dat is net iets minder dan een reguliere tuinman.
Zeg dat je 6 uur per dag maait à 15 € = 90 € x 3 = 270 €.
Doe dat een maandje, zeg 20 dagen. Dan heb je 5.400 € in je handjes. En daar kunnen jullie wel van op vakantie gaan.