Wie bepaalt in Nederland de spelregels als het gaat om de techniek van pinnen en de wijze van afhandeling naar de banken?

Toegevoegd na 31 seconden:
Het lijkt mij interresant om te weten wie daar de macht over heeft en waarom.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sequens is in Europa een grote speler op het gebied van betalingsverkeer. Het is in 2006 uit onder andere Interpay. Diverse grote banken in Nederland zoals ABN en ING en buitenland zijn aandeelhouder van Sequens.
paulus811