controleert ING of de pas werkelijk beschadigd is ?

hoihoi,

als sinds een tijdje is mijn betaalpas van de ing zoek.
nu moet ik dus online een nieuwe aanvragen maar kwam op het volgende:
waneer je je pas als vermist aangeeft en een nieuwe aanvraagt kost dit
9,95 (7,50 voor de pas en 2,25 voor de afbeelding die er op stond)

nu ben ik een echte nederlander en zag dat als je je pas als beschadigd aangeeft of zegt dat je contactloos wil kunnen betalen er geen verdere
kosten in rekening worden gebracht. ik ben er zeker van dat de pas niet gestolen is, maar gewoon kwijt, dus blokkeren zal niet hoeven.

kan ing mij om de 'beschadigde' pas vragen ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Ne hoor, ik heb paar weken geleden ook zo'n contactloze pas aangevraagd. Je moest gewoon invullen waarom je hem wilde wisselen (wegens dat contactloos dus, kun je gewoon aanvinken) en een paar dagen later had ik hem. Ze doen voorkomen dat het een tijdelijke actie is, omdat ze zoveel mogelijk mensen aan zo'n pas willen hebben (denk ik)

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een persoonlijke foto wilt, kost het volgens mij wel extra
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, zolang je maar betaald. Je betaald een pasbijdrage.
Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen binnen 2 maanden mijn pas te verliezen. Het voelde voor mezelf erger dan zij het vonden.
Je moet het denk ik, niet te gek maken...Dus te vaak een nieuwe pas aanvragen...
Suc6
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt inderdaad kosteloos laten vervangen, de oude pas wordt sowieso altijd geblokkeerd zodra je de nieuwe pas voor het eerst gebruikt.