Hoe kan ik contact opnemen met de douane?

Mijn pakket ligt al 7 dagen bij de douane in Amersfoort, ik weet niet waar ik aan toe ben en dat zou ik graag willen weten. Is er een manier om contact te krijgen met de douane (in Amersfoort)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.3K
ronron1212
11 jaar geleden
Als je weet dat het er ligt heb je dus bericht gehad ga er langs.

Het beste antwoord

Douane Noord Kantoor Amersfoort
Inputplein 1
3821 AM Amersfoort

tel. 0334505700

Misschien om de invoerrechten te betalen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Douane betalen gaat sowieso gebeuren, maar dat duurt normaal 6 uur - 2 dagen.

Andere antwoorden (1)

Je pakket kan ook gewoon op het distributie centrum liggen.
Douane voor pakketjes is meestal een formaliteit.

Je zult in ieder geval geduld moeten hebben.
ik ken mensen die hun "douane" pakketje pas na 3 maanden kregen.
Onder het stof van het liggen op een distri-center.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees je de tekst nou gewoon niet? Er staat toch dat ik een brief kreeg dat het vernietigd wordt?