zou ik al in de zomer kunnen werken, ook al ben ik pas 15 , 23 augustus?

ik zou graag van de zomer een vakantiejob in belgië doen, helaas zou ik 15 moeten zijn...
en dat word ik pas op 23 augustus,
dus kan ik van de zomer al werken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

je zou t kunnen proberen door te zeggen dat je bijna 15 bent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan wel ze strijken wel met hun hand over hun hart

die paar weken maakt ook niet uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de site niet goed doorgelezen, maar zag toch wel vluchtig dat er in Belgie ook voor 14 jarigen mogelijkheden zijn voor vakantiewerk. Onderstaande site leek me zeer informatief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een krantenwijk,of reclamefolders bezorgen op naam van je moeder, oudere broer of zuster.