kan je als student een jongeren creditcard krijgen bij de ANWB ?

Ik heb het eerst geprobeerd bij mijn eigen bank, daar werd ik afgewezen.

Heb het 2 weken geleden geprobeerd bij de ANWB, ik wacht nog op hun reactie, het gaat om jongeren creditcard limiet van € 500,-

P.s

IK ONTVANGT ALLEEN STUDIEFINANCIERING

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Wat zoekt iemand met weinig geld dan bij de Anwb? Dan wil je toch helemaal geen creditcard?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit is een vereiste, om een auto te kunnen huren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ANWB kent geen eigen creditcard maar brengt het onder bij een van de creditmij. B.v. Visa of Mastercard, wat de klant wil. Zij doen ook de "screening". Dus hetzelfde als bij de bank, dus ja de kans dat je een cc krijgt is heel klein.

Het beste antwoord

Dat is niet duidelijk, voor de credit card moet je minimaal 18 jaar zijn en een inkomen hebben van minimaal 1150,- euro, voor de Gold card minimaal 1250,- euro, maar voor jongeren KAN daarvan worden afgeweken.
Of je in aanmerking komt voor deze card wordt oa getoetst door de Stichting Bureau Krediet Registratie. Verwacht dus niet dat je in aanmerking komt voor deze card en ga vast op zoek naar andere mogelijkheden om je te verplaatsen op vakantie.
Neem even contact op met de klantenservice van de ANWB, mogelijk kunnen zij je meer duidelijkheid geven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de reactie.