Waarom moet je voor je digitale rekeningafschrift van de bank toch wachten tot een bepaalde datum?

Wachten om het moment dat deze wordt vrijgegeven...

Ik wil mijn rekeningsoverzicht downloaden en voor deze maand kan dat dus nog niet. Zijn er alternatieven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als ik het perse wil hebben dan laat ik een pagina of meer op de printer afdrukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bank heeft een systeem die rekeningafschriften aanmaakt.
De bank kan het zelf instellen om de hoeveel tijd dat moet gebeuren. Voor particuliere klanten is er een standaard vastgesteld: maandelijks. Voor zakelijke klanten is dat vaker en verschillend. Voor rekeningnummers van de bank kan dat zelfs dagelijks zijn.