wat doen als je een boete krijgt door toedoen van je bewindvoerder?

Stel je hebt een financieel bewindvoerder. Diegene maakt een fout met betalen en je krijgt een boete van 100 euro. Bewindvoerder maakt gewoon de 100 euro over van jouw geld. Mag dit zomaar?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Klacht indienen. Gaat het hier om een Wsnp-bewindvoerder of een beschermingsbewindvoerder?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dat mag natuurlijk niet. Als het echt een fout is, had hij/zij er ook alles aan kunnen doen, om dit met het betreffende bedrijf op te lossen. Wel lekker makkelijk om jou dan op te laten draaien voor zijn/haar fout. Verder kun je inderdaad het beste contact opnemen met de werkgever van betreffende bewindvoerder. Succes!