Als ik mijn bankrekening koppel aan PayPal en er staat €0,- op paypal word dit dan automatisch van mijn bankrekening gehaald?

Ik wil iets kopen met paypal. Maar er staat geen geld op paypal en mijn bankrekening is wel gekoppeld met PayPal. Word dit bedrag dan automatisch afgeschreven van mijn bankrekening?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
Ja, gaat van rekening

Het beste antwoord

in principe wel,
Maar als het je eerste keer is zou ik eerst eens proberen of het lukt door wat geld over te maken op de paypal rekening.
je normale bankrekening ziet pas vanaf de tweede keer dat paypal een normale afschrijf post is.
Het kan daar wel eens op vastlopen, is mij eens overkomen, ook nadat ik al een paar keer dit had geprobeerd. Er was helemaal geen enkele reden dat het vastliep alles was goed gekoppeld, dacht ik ,maar ik had recentelijk wel het reknummer gewijzigd
dus dat was ook een eerste keer.
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee,

Althans bij mij gebeurt dat niet zo, maar dat kan een kwestie van instellingen zijn.

De rekening is gekoppeld met paypal waardoor het niet mogelijk is van een andere rekening geld op je paypal account te storten. Zolang je het geld echter zelf niet op je paypal rekening stort komt het niet op paypal. Paypal kan het niet zelf van je rekening gaan halen. Met een kredietkaart is dat natuurlijk wel het geval.