Ga eens praten met kleine zelfstandigen om op te komen ruimen aan het eind van de dag. Dus een groentenboerof bakker of zo. Die doen dat nog wel eens zwart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de des betreffende persoon wel. met geluk krijg je vijf euro.
ik....: ''doe het niet''!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Onkruid wieden
-De stoep vegen
-Boodschappen doen voor bejaarde mensen uit je buurt
-Ramen lappen
-De hond uitlaten
enz. enz. enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen is momenteel in de tuin bezig,en daar is overal wel wat te doen.
En het is nog gezond ook, zo,n dagje in de buitenlucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de parkeerplaats bij de supermarkt vragen of je mensen hun karretje mag terugbrengen (levert je elke keer 0,50 op)

Bij oudere mensen aanbellen: of je hun tuin onkruid vrij mag maken, of je boodschappen voor ze kunt doen.

Ramen lappen bij de buren. Auto wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In deze tijd van voorjaar...bollen planten bij de mensen in de tuin.
natuurlijk wel zo slim wezen om zelf de bollen te leveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boodschappendienst aanbieden is ook een makkelijk karweitje (als de winkels in de buurt zijn). Bekijk zelf welk tarief je wilt berekenen, bijvoorbeeld 10% van het totaalbedrag.
In plaats van geld vragen kan je ook een dienst terug vragen, bijvoorbeeld een kledingstuk herstellen (kunnen de oma's vaak goed), een gordijntje naaien, en nog veel meer kleine dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een druk winkelcentrum gaan staan met een emmer, spons en zeem om autoramen te gaan lappen terwijl de mensen winkelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger verdiende ik heel wat geld bij elkaar met het wassen van auto's. Tegenwoordig zie ik dat niet meer zo veel, maar je kunt bij de mensen in jou buurt (of bekenden) vragen of je hun auto mag wassen. Desnoods vraag je ze gelijk of je het iedere week (of 1 keer in de 2 weken) mag doen. Zodoende ben je verzekerd van werk.
Voor het wassen van de buitenkant vraag je tussen de 5 en 7,50 euro en als ze ook willen dat je de binnenkant doet, dan vraag je een 10 (naar gelang de groote van de auto).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor dat geld zullen mensen toch sneller voor een wasstraat kiezen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er vanaf. Een met de hand gewassen auto, is altijd veel schoner (mits het goed gebeurd).
Een heitje was een kwartje, oftewel 25 cent.
Dat schiet niet erg op.

Van mij zou je alle lege flessen mogen wegbrengen en het statiegeld houden.
Had je toch al gauw 5 euro.

Om met de kruiwagen naar de stort te lopen, hier op de hoek, ook 5 euro per keer.

Ga langs de deuren, wel met een briefje dat je ouders dat goed vinden, dat helpt.
En kies een wijk waar veel ouderen wonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aanbieden of je bij iemand de stoep mag vegen, tuin schoffelen, een boodschap doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iedereen heeft wel flessen liggen van winkels waar ze niet de dagelijkse boodschappen doen, die stapelen zich maar op en staan vaak in de weg..ik zou zeggen hier heb je 2,- als je ze wilt wegbrengen en ook het flessegeld mag je houden.
of lege flessen in de glasbak gooien..ook zo'n irritant werkje die ik graag uitbesteed!

Toegevoegd na 2 minuten:
je kunt ook eens kijken bij de supermarkt of bank..om de winkel liggen vaak heel veel kassabonnen of bonnetjes, vraag eens of je die voor een kleinigheid weg mag komen vegen want het is wel een beter gezicht zo om de winkel/bank met een schone stoep
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
auto wassen, naar de supermarkt gaan voor oude mensen, onkruid wieden, bladeren opvegen (vooral in de herfst dan), en er zijn nog zat andere manieren te bedenken.

succes d'r mee ;)