Mijn firma is momenteel een nieuw gebouw aan het plaatsen met burelen van 2 verdiepingen. Is een lift hier verplicht?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
tinus1969
9 jaar geleden
Een Belgisch kantoor? De vraag is dan; in hoeverre moet je werkgever rekening houden met gehandicapte werknemers.

Antwoorden (1)

In Nederland is een lift verplicht bij vier verdiepingen (dus vijf woonlagen). Bij minder dan vier niet.