Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe mensen bereiken die je niet actief mag aanspreken?

Ik sta dit weekend op de beurs, in de regels staat dat je de privacy van bezoekers dient te respecteren en dat mensen wel naar jou toe zouden komen, hoe kun je deze mensen toch bereiken of gewoon stiekem aanspreken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
525

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een goeie morgen of goeiemiddag zeggen lijkt me toch niet verboden.
Als jij daar mee begint ,zal die ander al bijna over zijn drempelvrees heen zijn.
En van het een komt het ander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Door naar ze te zwaaien en te glimlachen. De mensen denken dan dat je een hele aardige man bent of dat ze je ergens van kennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stieken aankijken. Of een knip oogje doen. Dan komen vanzelf naar je toe. Maar ik zou geen knip oogje doen. Neej liever niet. Kan anders begrepen worden neej doe maar geen knip oogje. Gewoon aankijken in ze ogen.. Ik weet niet wel interessant haha!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enigzins aarzelende mensen vragen; "kan ik U helpen" of "kan ik iets voor U betekenen" ?
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
Actief op de stand aanwezig zijn, lopen, hier en daar wat recht zetten, en heel belangrijk, de mensen observeren of er werkelijk geinteresseerden tussen zitten.
Hieraan kan je gerust wat uitleggen of een gesprek mee aanknopen en erachter komen waar ze werkelijk naar op zoek zijn enof jij ze daarmee kan helpen.

Ik zou in het reglement toch een beetje tussen de regels door lezen, want dan zou je door de privacy te respecteren niet eens een potentiële klant mogen aanspreken. Daarvoor betaal je je standgeld toch niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plaats een groot reclame bord . met alle voordelen erop
en als de mensen dan gaan lezen wat er staat .
dan geef je er nog extra uitleg bij .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Regelmatig proberen de blik van mensen te vangen en dan vriendelijk te glimlachen.
Wat ook helpt, echt waar, ik heb het met vriendinnen wel eens geprobeerd. Vraag een paar collega s of ze even bij jouw stand komen staan en dan luisteren naar wat je vertelt, zeg drie of vier. Daar komen dan mensen op af!!
Probeer het maar, en kom me maandag vertellen of het werkte!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding