is mijn bankpas kapot?

hallo.
ik heb sinds een tijdje een nieuwe pas van de rabobank gekregen omdat ik de oude ben kwijt geraakt. nu wou ik wat kopen en hij gaf bij de winkel en bij de bank aan dat mijn pas niet te lezen was, vanwege de magneetstrip of zo. weet iemand of mijn pas echt kapot is en zo ja wat kan ik doen

heel erg bedankt alvast

groeten sanne

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

De magneetstrip wordt bijna niet meer gebruikt: alle betaalautomaten lezen de chip uit voor je gegevens.
Dus een defect aan de magneetstrip kan het probleem bijna niet zijn.
Kan je wel internetbankieren (werkt de cardreader?)
Anders zou ik even langs gaan bij je bank.
Utrecht
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er wordt aangegeven dat pas niet te lezen is, vanwege de magneetstrip. Heb je hoogstwaarschijnlijk je pinpas bij je telefoon oid gehouden. Dat kan er namelijk voor zorgen dat je magneetstrip/hele pinpas defect is. Ik vrees dat je weer een nieuwe moet aanschaffen... Succes ermee!