Hoe deel ik een document in met meerdere subdocumenten?

Ik heb 3 zelfstandige documenten. Ik wil dit samenvoegen tot 1 document.

Nu heb ik wat praktische problemen. Hoe regel ik de paginanummering?

* Voorblad met daarop o.a. de 3 titels van de documenten
* Inhoudsopgave (algemeen)
* Voorblad eerste document
* Inhoudsopgave eerste document
* Inhoud eerste document
* Voorblad tweede document
* Inhoudsopgave tweede document
* Inhoud tweede document
Enz.

Maar loopt de nummering gewoon door, of begint elke document weer met pagina 1? Hoe kan ik naar een voorblad verwijzen terwijl de voorbladen geen nummers hebben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
gewoon doornummeren

Antwoorden (1)

Ik denk dat het het handigst is om de 3 documenten achter elkaar te zetten en zo door te nummer. Op het voorblad wel alle 3 de titels vernoemen en eventueel een inhoudsopgave in het beginmaken met hierop alle 3 de documenten + paginanummers.