Kan ik studietoelage in België krijgen als ik mij permanent daar inschrijf?

Ik wil graag doorstuderen aan de universiteit van Antwerpen. Ik heb in Nederland 4 jaar stufi gehad voor mijn HBO opleiding. Maar wil later in België gaan werken en wonen. Is het mogelijk om een permanente verblijfsvergunning aan te vragen en heb ik dan recht op een studietoelage? Kan iemand mij helpen, op het internet kan ik geen duidelijk antwoord vinden!

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik ga in het schooljaar 2015/2016 starten..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je komt ook in aanmerking voor een studietoelage als je uiterlijk op 31 december 2014 tot een van de volgende categorieën behoort:
Studenten met een permanente verblijfsvergunning

Toegevoegd na 1 uur:
In uw geval zal dit dan 31 december 2015(tenzij er in de loop van 2015 iets in de regementering veranderd)
fremar