In het paasweekend is geen betalingsverkeer mogelijk. Bericht van mijn bank,Wordt wel afgeschreven.Niet bijgeboekt.Waarom??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit zijn de eerste tekenen van compleet nieuwe grappen van onze banken. Schuiven met valutadata. Als we een jaar verder zijn zul je zien dat je ook een week kan wachten voordat je je eigen geld van de bank kan halen. Je moet straks van te voren gaan aanvragen wanneer je je geld wil opnemen.

Oh wat is het fijn om afhankelijk van die banken te zijn !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga mee in jou antwoord.

Andere antwoorden (2)

Rente trekkers! Paasmaandag wordt als zondag gezien, en op zondag vind normaal ook geen betalingsverkeer plaats...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze manier blijft je saldoinformatie actueel en kun je niet alles overboeken en pinnen tegelijk waardoor je na het weekend het bedrag dat eerst positief op de rekening stond, negatief staan.