Ik heb ruim 1000 biljetten ingegeven bij euro bill tracker. De top-deelnemers zitten in de miljoenen. Hoe doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De twee topgebruikers hebben zo'n 2 miljoen biljetten ingevoerd en zijn ongeveer tien jaar lid. Dat zou neerkomen op 550 biljetten per dag. Het ligt daarom niet voor de hand dat iemand dat in zijn eentje doet. Volgens de richtlijnen is het mogelijk om een account te delen. Waarschijnlijk zijn er dus meer mensen die gebruik maken van hetzelfde account.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien is het wel een eigenaar van een winkel die aan het eind van de dag als hobby al zijn biljetten invoert alvorens het in een kluis te stoppen..

Andere antwoorden (2)

Door daadwerkelijk alle biljetten die ze in handen krijgen in te voeren in het systeem.
Zeker als je dit dan al een tijdje doet (bijvoorbeeld een jaar of tien), dan kan het oplopen.

Daarnaast zijn er natuurlijk landen waar nog meer met cash gedaan wordt dan in Nederland. Ik gebruik niet vaak meer contact geld. Maar als jij elke week of maand je loon nog in een zakje meekrijgt, dan heb je heel wat biljetten in handen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien iemand die als cashier op een groot bedrijf waar veel Cash geld omgaat werkt en deze voor storting i voert
9 maanden geleden