wat voor waarde heeft olie?

Toegevoegd na 1 minuut:
vergeleken met de jaren hiervoor en welke dingen hebben voor dat verschil gezorgd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Olie is al jaren lang er veel waard en belangrijk en zorgt ook al jaren voor allerlei problemen.

Antwoorden (1)

De huidig koers van ruwe olie (Brent oil) is ongeveer 102 euro per barrel (159 liter).

De prijs komt vooral tot stand door vraag en aanbod. We gebruiken met z'n allen steeds meer olie terwijl de voorraden niet onbeperkt zijn. Vandaar de steeds hoger prijs.