Die krijg je 1 keer in de zoveel tijd opgestuurd naar je adres, als je aan internetbankieren doet, kun je hem uitprinten vanaf het internet. Ben je een bankafschrift kwijt, dan kun je bij je bank een kopie aanvragen.

Toegevoegd na 18 minuten:
De eerste zin klopt niet helemaal. Tot voor kort stuurden de banken dit naar je op. Nu doet dat bijna geen enkele bank dat meer, tenzij je hier duidelijk om gevraagd hebt en daar worden dan waarschijnlijk ook kosten voor gerekend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
dat opsturen doet bijna geen enkele bank meer, of je moet er extra voor betalen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat klopt, dat wordt steeds minder en zal in de loop der tijd helemaal verdwijnen. Als je geen internet hebt, dan zal dit waarschijnlijk naar je toe gestuurd worden, had ik beter kunnen neerzetten.
Ik weet niet welke bank je hebt, maar tegenwoordig kun je je eigen bankafschriften afdrukken via internetbankieren. (ga er voor het gemak maar vanuit dat je aan internetbankieren doet)

Succes.