wordt ik rijk als ik aandelen van Google of apple koop??

ik vraag me dot af omsta ik graag wil inversteren in Apple en google.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Dus je vraag is eigenlijk niet te beantwoorden
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat had je een paar jaar eerder moeten doen. Denk niet dat dat nu veel zin heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is mogelijk, maar niet zeker.

De prijs van aandelen gaat omhoog als bedrijven nieuws bekend maken dat beter is dan verwacht. Bijvoorbeeld een nieuwe dienst, een beter jaarverslag of iets dergelijks. Na die prijsstijging is de verwachte toekomstige positie van het bedrijf doorberekend in de prijs van de aandelen. Iemand zal jou alleen die aandelen willen verkopen als hij of zij denkt niet meer winst te kunnen maken door de aandelen vast te houden.

Dus als jij denkt dat Google en Apple nieuwe verassing uit de hoge hoed weten te trekken en je hebt daar gelijk in kun je inderdaad rijk worden door daar aandelen in te kopen. Maar het hoeft niet.

Google verdient zijn geld met advertenties, maar ook apple stort zich nu op deze markt, dus mogelijk gaat die strijd tussen twee alleen maar geld kosten de komende tijd zonder dat het voor een van beide echt iets oplevert. Of 1 van beide bedenkt een nieuwe oplossing die de winst oplevert.

Je kunt er rijk mee worden, maar je kunt er ook al je geld mee kwijt raken (;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
apple staat momenteel rond de hoogste koers ooit, google is al eerder erg opgelopen, de vraag is of dit blijft duren. grote kans van niet, maar wel leerzaam om wat aandeeltjes aan te schaffen.