Waar kan ik mijn oude Fietsbanden ( Buitenbanden ) kwijt? (als bedrijf)

Ik werk Bij een (fiets)bedrijf en we recyclen oude fietsen en bouwen daar nieuwe van, maar dus de vraag is...
Waar laat ik de oude buitenbanden???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien bij scholen, hobbyclubs of iets dergelijks, zij kunnen er misschien mee knutselen. Anders wordt het toch het grof vuil.

Antwoorden (1)

Ik heb even op het WWW zitten snuffelen en vond een organisatie die bandenrecyclingbedrijven vertegenwoordigd zie onderstaande link
Ook vond ik een bedrijf die deze banden komt ophalen