weer bij ouders wonen of toch beter langer wachten op n goedkoper huis?

ik ben niet voor niks uit huis gegaan 6jr geleden ik voel me lkkr op mezelf en moet er eigenlijk niet aan denken (al is het voor mijn eigen bestwil) om goed te sparen en daarom weer thuis te gaan wonen...maar waars. ben ik ook bang dat dit stiekem té lang duurt omdat ik in mijn dorp niet zomaar aan n ander huis kom, zit in n lastige leeftijdcategorie :(

ik ben 31jr, alles best goed op rails..fijne woning maar dit huurhuis wordt alleen maar duurder daarbij zit ik met n laag salaris en huurverhoging jaarlijks steeds moeilijker, ik houdt weinig over om financieel op te bouwen ik ben wel van mening dat ik goedkoper wil gaan huren, maar dit kan miss nog wel jaar duren... ik hoor graag jullie kijk erop!!? bvd

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Volgens mij geef je zelf het antwoord al. Je wilt liever zelfstandig blijven wonen geef je aan. Daarnaast weet ik niet wat voor prive situatie je hebt, maar ik kan me voorstellen dat als je singel bent je een stuk minder goed bij de dames/heren als je nog bij je ouders woont (en het nogal een gedoe is om steeds weer anders mee naar huis te nemen). Daarnaast zou je kunnen overwegen om samen te wonen met anderen. Ook als je geen vriend(in) hebt, kan je bijv. een woning met een aantal huisgenoten nemen. Of je kan een kamer verhuren aan een student of iets dergelijks. Daarnaast kan je inderdaad misschien huurtoeslag krijgen. Er zijn genoeg opties, maar de vraag is wat je wilt. Persoonlijk zou ik op mijn 31e niet meer bij mijn ouders willen wonen. Hoe graag ik ze ook mag (en ik vaak op bezoek ga), ik wil ook mijn eigen plek. Vaak op bezoek is iets anders dan er weer gaan wonen. En wellicht is kopen ook een optie. Daarvoor geef je niet genoeg informatie. Maar kijk eerst naar wat je echt wilt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100