Hoe kan ik alsnog geld overmaken als ik een incasso heb geweigerd?

Ik had iets besteld via het internet, ik kreeg er een incasso bericht van maar heb dit bericht door een misverstand per ongelijk geweigerd. Ik ben pas 17 er niet echt bekend mee.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
wat stond er in deat bericht dan?
SimonV
9 jaar geleden
Kun je niet beter contact opnemen met de webshop?
Je kunt waarschijnlijk het bedrag rechtstreeks overmaken op de betreffende bankrekening.

Antwoorden (1)

Bij bestellingen via internet krijg je een factuur toegestuurd van je bestelling, per e-mail. Indien je hebt gekozen voor automatische incasso, zal dit ook worden aangegeven in je orderbevestiging / factuur.

Indien de automatische incasso is mislukt, zul je hierover bericht krijgen met alsnog een mogelijkheid om te betalen, denk ik. Bij welk bedrijf heb je besteld?
Je kunt nl. van veel bedrijven het rekeningnr. gewoon even opzoeken of contact opnemen met de klantenservice.