ga 2 weken op vakantie, hotel met vol pension, hou van uit gaan en shoppen (met mate).. Wat is het perfecte bedrag om mee te nemen?

Dus niet met de reis erbij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Dat hangt helemaal van je bestemming af. Ga je naar Noorwegen, dan heb je veel meer geld nodig dan wanneer je naar Turkije gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je eigen een limit opleggen van 25 euro per dag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Visa kaart en een notitieblokje waar je je uitgaven in bij kunt houden zodat je er zicht op houdt.

Geld is gevaarlijk, voor jet het weet heb je tekort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu moet je wel een Visa kaart kunnen aanvragen dus als student bijv. gaat dat niet op.
Dat ligt er helemaal aan wat jij kan en wil uitgeven.

Als het goed is heb je vooraf gespaard, heb je een budget met hoeveel geld je uitgeeft aan kleding en heb je een budget voor je vakantie.

Je kleding en vakantie budget neem je dan mee. Hoeveel dat is, is afhankelijk van hoeveel je verdient en hoeveel je wil uitgeven.

Voor een student is 50 euro per dag waarschijnlijk het maximum (14 * 50 = 700 euro) terwijl voor iemand die werkt en 2000 euro vakantie geld heeft ontvangen (en dit wil uitgeven) het maximum eerder rond de 150 euro ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik reken gemiddeld meestal 50 euro per persoon per dag, maar als ik elke avond zou gaan stappen gaat het snel richting het dubbele...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet te beantwoorden voor ons, want we kennen jouw situatie helemaal niet. We weten jouw inkomen niet, jouw (dure) kleding smaak, je uitgavenpatroon,....
Heb jij er het hele jaar voor gespaard en heb je het hele jaar nog niet geshopt dan kan je gerust Euro 1.000,- meenemen.

Maar als jij moet rondkomen van een studenten inkomen dan wordt het wat lastig. Dan moet je gewoon voor jezelf uitmaken hoeveel je per dag wilt uitgeven maximaal.

Kijk je moet zelf even goed kijken wat je wilt. Als jij 5 keer uitgaat in die twee weken ben je gemiddeld toch wel Euro 75,- per keer kwijt. Dus dat is al Euro 375,-.
Maar dat is ook weer afhankelijk van het land waar jij naartoe gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikzou alleen een bedag meenemen om de 1e dag door te komen en de rest steeds pinnen,loop je niet het risico,dat alles gestolen wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is toch geen antwoord op te geven!
Het is me nogal een verschil of je naar Gambia of naar Dubai gaat, ik noem maar wat.
Bovendien, wat wil je gaan shoppen, waar ben je op uit etc.
Dus, eerst wat meer info!
Als je weet WAAR je naartoe gaat, kun je er vaak zelf via google wel achterkomen hoe duur het land is waar je heengaat.