kun je fout van tatooeerder op hen verhalen?

op het voorbeeld van tatoo dat ik op me huid kreeg stond 15 dit is juist, nu zie ik op een foto die me vriend heeft genomen dat er 16 is getatooeerd, terwijl dus het voorbeeld wat de tattooeerder moet overtrekken 15 op stond, kan ik dan eventuele laser removal kosten op de tatooeerder verhalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet bijna zeker dat ze de kosten voor het verwijderen ervan niet gaan betalen, mits je harde bewijzen hebt dat het om een 15 zou moeten gaan!

Je kunt natuurlijk wel in gesprek gaan over de kosten die je voor de tatoeage zelf hebt betaald of kijken of ze het nog kunnen aanpassen.

In ieder geval wel een slechte zaak voor iets dat voor altijd op je lichaam blijft staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op het voorbeeld dat vooraf op de huid geplakt word, heb ik foto van, daar staat 15, en bij hun in de computer staat het gehele ontwerp ook,
volgens mij kun je 16 niet veranderen in 15, andersom wel
tinus1969
9 jaar geleden
@Meid2014, even zeuren, je maakt een veelgemaakte fout: Je gebruikt MITS, waar je TENZIJ bedoelt. Betekent precies het tegenovergestelde. Inhoudelijk wel met je eens; als er bewijs is, kun je het zeker proberen. Wel loop je de kans dat het gedoe om de tatoeëerder te overtuigen meer kost dan meteen naar de laserkliniek gaan.