Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben ik verplicht om toch naar bedrijfsarts te gaan als ik al 5 maanden geen loon ontvang?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
845
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je heeft zo weinig informatie. Je gaat er zomaar vanuit dat wij precies weten wat er aan de hand is.
Mijn antwoord op jou vraag: wellicht.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De situatie is onvoldoende uitgelegd en dus zal ik antwoord geven op wat ik denk dat er aan de hand is.

Indien je werkgever het salaris heeft opgeschort omdat hij van mening is dat je onvoldoende re-integratieverplichtingen verricht of omdat hij vindt dat je niet langer ziek bent, dan moet je zo snel mogelijk een deskundigenoordeel bij het UWV aan te vragen.

Je kan naar de bedrijfsarts. Echter als jij vind dat je nog ziek bent en de bedrijfsarts niet dan kun je voor een 'deskundigeoordeel' naar het UWV (kost wel een beetje uit eigen zak).

Ik zou in jouw situatie een gesprek aangaan met de werkgever en vragen naar het hoe en wat. 5 maanden is namelijk een flinke poos.
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding