Wanneer staat het geld op de rekening van een ander als je een overschrijvingskaart op maandag verstuurt?

hoeveel dagen duurt dat? dus niet via internerbankieren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan moet je tellen op 5 werkdagen. Met het weekend ertussen kunnen het er wel 7 worden. Reken maar op de maandag erop volgend.

ongeveer 1 dag. soms iets langer.

Het ligt een beetje aan de post maar ik zou denk ik op vrijdag rekenen.

Met een beetje geluk woensdag.

als je 'm op maandag voor 18.00 uur post, komt hij dinsdag aan. afhankelijk van hoe laat ze 'm daar binnenkrijgen, wordt de kaart dinsdag of woensdag verwerkt, en is het geld overgeschreven.

Meerdere dagen. Toevallig heb ik Vrijdagmiddag om 4.30uur een overschrijvingsformulier bij mijn bank in de daarvoor bestemde brievenbus gedaan en gisteravond kreg ik van de ontvanger de vraag wanneer ik het geld storten zou. Er zit in dit geval wel een weekend tussen en op Zater en Zondag gebeurt er naturlijk niets,maar reken toch maar op vandaag of morgen.

Mijn (werk)ervaring is vaak na 3 a 4 werkdagen. Ik krijg deze vragen dagelijks en zie het ook dagelijks de betalingen 'verwerkt' worden.

Hangt er ook van af of de tegenrekening bij dezelfde bank is of bij een andere bank...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100