Wat moet je doen voor een bestelling op je naam ?

Als een bedrijf een mail stuurt met ''Graag ontvang ik uw betaalgegevens zodat we de bestelling kunnen plaatsen''

Wordt dat geld dan ( Als het eenmaal is geplaatst ) automatisch van je rekening af gehaald, of moet je bijvoorbeeld eerst nog iets bevestigen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij moet je gewoon opgeven hoe je betaalt/betaald hebt. Zij kunnen dan checken of het inderdaad betaald is. Bij I-Deal gaat dat sneller dan bij gewoon overmaken. Wat ze bedoelen met "bestelling plaatsen" is me niet helemaal duidelijk, misschien slaat dat op het verwerken van de bestelling. Oftewel het klaarmaken en versturen.

Dat zij geld afschrijven kan alleen van een creditcard, als je daarmee betaalt, of van je bank als jij een machtiging geeft, evt. een eenmalige. Maar dan zou dat in de mail (of ergens anders) duidelijk vermeld moeten zijn. Je moet wel oppassen met eenmalige machtigingen, die zijn (dacht ik) niet terug te draaien. Wel als jij die machtiging niet hebt gegeven, uiteraard.