ik ga vervoersvergoeding krijgen van de wmo .maar sta onder vrijwillig bewind .krijg ik dit geld zelf of moet dit ook naar de bewindrekening ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je onder bewind staat (vrijwillig of niet) gaat dat geld naar de bewindvoerder. Als je vrijwillig onder bewind staat kun je natuurlijk wel aan de bewindvoerder vragen of hij dat geld extra aan jou wil overmaken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat is toch vreemd ik moet nu iedere keer tijden wachten op benzinegeld als ik naar het ziekenhuis ed.moet en nu krijg ik van de gemeente een toeslag en dan zou ik dat dus nog steeds moeten doen schiet ik toch niks mee op dan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt aan de afspraken die je maakt met je bewindvoerder denk ik. Zeker als je vrijwillig onder bewind staat moeten daar toch goede afspraken over te maken zijn? Misschien kun je wel met hem afspreken dat dat geld wel rechtstreeks op jouw rekening gestort wordt.