Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ga vervoersvergoeding krijgen van de wmo .maar sta onder vrijwillig bewind .krijg ik dit geld zelf of moet dit ook naar de bewindrekening ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
705

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je onder bewind staat (vrijwillig of niet) gaat dat geld naar de bewindvoerder. Als je vrijwillig onder bewind staat kun je natuurlijk wel aan de bewindvoerder vragen of hij dat geld extra aan jou wil overmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat is toch vreemd ik moet nu iedere keer tijden wachten op benzinegeld als ik naar het ziekenhuis ed.moet en nu krijg ik van de gemeente een toeslag en dan zou ik dat dus nog steeds moeten doen schiet ik toch niks mee op dan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt aan de afspraken die je maakt met je bewindvoerder denk ik. Zeker als je vrijwillig onder bewind staat moeten daar toch goede afspraken over te maken zijn? Misschien kun je wel met hem afspreken dat dat geld wel rechtstreeks op jouw rekening gestort wordt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding