Je kunt er een extra hypotheek op afsluiten, oftewel: je kunt het gebruiken als onderpand voor een lening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat is vandaag de dag niet meer zo makkelijk.
Je kunt ervan genieten door je huis te verkopen en te "cashen". Alleen zul je wel een alternatief voor je huidige woning moeten vinden.

Ook kun je een hypotheek opnemen om bijvoorbeeld je huis te gaan verbouwen. Om de rente op die hypotheek af te kunnen trekken moet je overigens het geld wel gebruiken voor je woning. Een hypotheek opnemen voor een wereldreis kan dus niet, want dan is de rente niet aftrekbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je huis verbouwen. Soms kun je het gebruiken voor een nieuwe keuken of badkamer (hangt van je hypotheek af). Je mag investeren in milieuvriendelijke verbouwingen.
Je kunt er ook de hoofdsom deels mee aflossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eindelijk jouw schip kopen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij wilt toch voor jezelf beginnen?, misschien een mooi startkapitaal.