Bij de KvK
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En BV een besloten vennootschap; )
Amadea
10 jaar geleden
bv kan ook bijvoorbeeld betekenen. En de vraagsteller kan vergeten zijn in te vullen wat het is dat zij of hij leeg wil kopen...
Met andere woorden: de vraag is dermate onduidelijk dat er geen antwoord op te geven valt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En toch probeer ik het! .. Goed hè.
Wel een plusje waard, dacht ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea, jij leest in de vraag dat hij mogelijk wil weten waar je een lege bijvoorbeeld wil kopen? En vervolgens geef je mij een min. Lachwekkend, dat wel;)
Amadea
10 jaar geleden
Die min heb je verdiend door jouw reactie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah. Dacht dat de punten waren voor het antwoord. Maar je geeft ook punten en minpunten voor je eigen emotie. Prima, als jij je daar beter Door voelt!. Fijne dag nog;)
ronron1212
10 jaar geleden
Bij de kvk koop je geen bedrijf ze kunnen je wel helpen maar verkopen geen bedrijven.
ronron1212
10 jaar geleden
Je bron geeft alleen maar info over waar de kvk voor staat en daar staat dus alleen de inschrijving en het advies wat de kvk geeft. Niets over de verkoop van bv's want dat doen ze niet robinma
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet ik ronron. Was meer een reactie op dezelfde manier als dat de vraag gesteld is. Vandaar al die minnen denk ik;)
Die koop je van een ondernemer die van z'n lege bv af wil.

Veel verstandiger:

Richt zelf een nieuwe op. Dan begin je zonder risico's met een schone lei. Naar de notaris, de notariële akte op laten maken met daarin de statuten, minstens 1 cent in de vennootschap storten. De notaris verzorgt meestal de inschrijving van de bv in het Handelsregister.

Uiteraard moet je als bedrijf ook een boekhouding bijhouden maar dat was de vraag niet.
Computoon