Klant nodigt je uit voor zijn/haar verjaardag, gepast om te komen?

Vorige week ben ik uitgenodigd door 1 van mijn vaste klanten om te komen op zijn/haar verjaardag. Ik had in eerste instantie zoiets van; leuk! Maar achteraf vroeg ik me vooral af, is dat wel zo professioneel. De ruimte klant-dienstverlener komt emotioneel dichterbij en die kloof gaat dan weg/ word minder.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik ben werkzaam als masseur zijnde, het is de dochter en inmiddels is de hele familie al klant bij mij. Zijn wel mensen die promoties doen omdat ze zo tevreden zijn over de ontspanningsmassages.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het hangt er helemaal van af hoe de verjaardag gevierd wordt, wordt er een groot feest gegeven met heel veel gasten dan lijkt het mij niet zo`n probleem als je gaat. Wordt er echter een feest gegeven voor de familie en zeer naaste vrienden, dan zou ik mij, als ik jou was eens goed bedenken wat je aanhaalt, of je wel op die manier met deze mensen om wilt gaan, mijns inziens wordt het dan toch een ander soort van contact, waarbij het moeilijk wordt om werk en privé van elkaar gescheiden te houden. In het geval van het intiemere feestje zou ik zelf niet gaan, het contact zou voor mij dan te onvrij worden.

Als je heel goed zakelijk en privé gescheiden kunt houden, zeker doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100