Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer komt mijn pakket aan als ik vandaag het geld op de bus doe?

Als ik vandaag (zaterdag) een overschrijvingskaart op de bus doe, wanneer komt mij pakket dan aan (pakket duurt 24 uur verzending).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
974

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eerst moet de overschrijvings kaart worden verwerkt bij de bank, dit kan pas vanaf maandag want in het weekend gebeurd er niets en dat duurt meestal een dag of 3 voor dat dat echt verwerkt is.
Dan heeft diegene het donderdag op zijn rekening staan ( dat is ongeveer zo want dat ligt aan de bank/post en of ze dezelfde bank hebben) en dan nog wegbrengen naar het postkantoor en het verzenden duurt soms 1 a 2 dagen.
Ik denk dus vrijdag of uiterlijk zaterdag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een overschrijvingskaart richting de bank?

Wanneer het geld vandaag op de bankrekening van het bedrijf komt, zal dinsdag het pakket aankomen tenzij ze op zaterdag ook open zijn. Dan zal het pakket maandag aankomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je gebruik kunt maken van internetbankieren en je maakt er een spoedbetaling van, dan wordt deze maandag verwerkt en heeft de ontvangende partij het geld maandag al op de rekening staan (er vanuit gaande dat het een binnenlandse betaling betreft). Indien je niet kunt internetbankieren dan kun je als alternatief maandag naar je bankkantoor gaan, indien je de betaling voor 15.30 uur aanbiedt dan heeft de andere partij het geld dezelfde dag nog op zijn of haar bankrekening staan.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit geldt alleen als je er een spoedbetaling van maakt. Als je het doet via een normale betaling, dan loop de betaling via Equence (het vroegere Interpay) en kan het overmaken maximaal 48 uur duren, alhoewel het meestal de volgende dag al op de andere rekening staat. Bankiert de ontvangende partij bij dezelfde bank als waarmee jij de betaling doet, dan vindt er verder geen vertraging plaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding