kan ik in het buitenland geld opnemen met een ING pas?

Ik ben 16 en ga over een week naar Rome
kan ik gewoon geld opnemen met mijn ING betaalpas?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Poet
10 jaar geleden
Dat zou moeten kunnen. Toch heb ik het al meerdere keren meegemaakt dat de ING-pas niet werkt. Mijn tip is dus: neem ook een paar honderd euro's contant mee voor achter de hand.

Het beste antwoord

Je kunt met jouw ING-betaalpas in Europese landen betalen, voor landenn buiten Europa moet je de betaalfunctie apart activeren. Om fraude te voorkomen heeft de ING deze functie standaard uitgezet op de betaalpassen, via de ING-site of de ING app kun je hem zelf activeren voor bepaalde tijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Powergen
10 jaar geleden
Hij staat standaard op Europa, als je buiten Europa wilt moet je het apart activeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat antwoord ik dan ook....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel even opletten dat er voor buitenland een ander limiet geld dacht ik..

Andere antwoorden (1)

ja dat is geen probleem, op een ING pas zit maestro en dat word geaccepteerd in het buitenland