Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ontslagen na ziekmelding Albert Heijn?

Ik weet dat het zelf stom van me is maar ik heb me ziek gemeld 1 dag voordat ik moest werken omdat ik zaterdag plannen had en echt niet kon werken. Ik heb veel vaker gehad dat niemand voor mij kon invallen met werken en ik werd er zelf heel erg moe van dat ik zelf wel altijd voor iemand kan invallen en niemand voor mij.. Maar niet dat dat echt een goede ''additude'' is van mij maar dan nog. Ik meld me zelf nooit ziek. Ik werk er al 2,5 jaar. Maandag had iemand mij gebeld met de vraag over mijn ziekmelding en of ik buiten dienst ging en in de ziektewet terecht kwam waarmee ik reageerde: Nee ik heb me vrijdag ziek gemeld maar ik voel me weer goed en ben weer op stage en ik ga niet buiten dienst aangezien het niet voor lange termijn is. Hierbij reageerde ze dat het heel normaal was dat Albert Heijn vaak foute meldingen geven over ziektemeldingen, deze mevrouw had gebeld om kwart over 2. Om kwart over 5 belde Albert Heijn maar ik had het gesprek gemist en deze had een voicemail ingesproken met de vraag of ik langs kon komen (geen bepaalde tijd..) Ik weet nu niet of het nu in verband staat met die melding van de ziektewet of iets anders. Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen? Mijn rooster met wanneer ik moet werken staat nog steeds op AH plaza. Ik ben verschrikkelijk bang dat ik op staande voet wordt ontslagen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
23K
Thecis
10 jaar geleden
Tja, echt handig is het niet.