veranderd de hoogte van de WAJONG-uitkering in onderstaande situatie?

Als iemand 23 jaar wordt, gaat de WAJONG uitkering omhoog. Mijn vriend wordt 21 januari 23 jaar en op 23 januari wordt zijn uitkering gestort. Wordt deze dan al verhoogd of pas vanaf de volgende maand? Hoe zit dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het goed is krijg je vrient een brief thuis waarin staat dat zijn uitkering verhoogd wordt, en ook met ingang van welke datum.
Mocht hij die brief nog niet gehad hebben: de verhoging gaat inderdaad in na zijn verjaardag. Dus hij zal de 23e januari al wat meer krijgen dan voorheen.

Toegevoegd na 20 uur:
schandelijk... vrienT moet natuurlijk vrienD zijn. Snelheidsfoutje :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fisbel
10 jaar geleden
De verhoging gaat inderdaad in m.i.v. 21 januari 2014. Vandaag dus.
Felicitaties voor de vriend.