kan je de vvv bon bij de v&d inwisselen voor een v&d cadeaukaart zodat ik wel bij de webshop kan betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Ik verwacht dat dat niet gaat, je kunt de bon ook niet gebruiken om een andere bon van te kopen, dus andersom zal het ook niet kunnen.
http://www.vd.nl/content_page.jsf?page=VenD_Cadeaukaart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ik heb het ook gedaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je ook een bron waar dat instaat dat dat kan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt altijd naar de informatiebalie gaan en informeren of het mogelijk is.
Ik zou het wel proberen. Ik heb laatst een vvv bon ingewisseld voor een cadeaukaart van de xenos, dus ik zou niet weten waarom je hem niet in kan wisselen voor een cadeaukaart van de v&d. Een cadeaukaart is gewoon een normaal product van de winkel en de v&d zou hier alleen maar geld aan verdienen (want uiteindelijk wordt het geld toch bij hen besteed).