Waar slaat Bill Gates zijn geld op?

Ik ben wel benieuwd, waar hij zijn circa 70 miljard euro laat. Toch niet op een bank? Hebben jullie enige idee waar Bill Gates zijn geld opslaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Hij zal het vast hebben belegd in aandelen, opties en vastgoed.

Antwoorden (1)

Dat geld zit voornamelijk in aandelen en bedrijven die hij bezit.
Zo heeft hij 436 miljoen aandelen Microsoft die op dit moment 36 dollar per stuk waard zijn. Dat is dus al meer dan 15 miljard.

In de link in de bijlage staan nog meer zaken die hij bezit.