Wat moet ik bij 2e invoer invullen bij de random reader voor een bedrag van € 7,99?

Ik wil netflix registeren alleen Als het totaal van alle bedragen klopt, toets dan het
cijfer vóór de komma van het totaal in,
druk op OK en nogmaals op OK

Maar hoe doe ik dat straks zet ik er €799 op in plaats van €7,99

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals het er staat, de cijfer(s) voor de komma invoeren, in dit geval dus alleen een 7.
Op de betaalpagina staat het zelfs als een vetgedrukt cijfer vermeld bovenaan bij het bedrag.

Toegevoegd na 1 minuut:
Negeer die ,99 je moet alleen het getal VOOR de komma hebben.

1ste invoer is die code die de site geeft,
2de invoer is dus in dit geval de 7,
3de invoer hoef je niet te doen, dus je doet gewoon enter (dit geeft de site ook aan)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, gewoon 7. Dat is namelijk het getal voor de komma zoals Ritsuka al zij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Maar je drukt op OK, of hebben sommige random readers een enterknop?