Kan de TOTO zien aan je bankrekening dat je geen 18 bent?

Kan de lotto/toto zien als ze geld storten dat je een jongerrekening hebt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, waarschijnlijk wel, bij de banken zijn de begincijfers van een jongerenrekening anders dan van een prive rekening voor volwassenen.
Ik weet dit zeker van de ABN AMRO en Rabobank, maar bij de andere banken zal dat ook wel het geval zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook wel belangrijk om te vermelden. Indien toto ontdekt dat je minderjarig bent, keren ze de gewonnen prijs niet uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toen ik van jongerenrekening over ging naar een normale rekening veranderde niks aan me rekeningnummer dus klopt je stelling niet dit was trouwens bij de rabobank
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is raar, bij alle drie mijn kinderen wel.