kan ik een sponsor zoeken zonder dat ik een bedrijf ben ?

Ik ben pas een video bedrijf begonnen , maar we hebben veel evenementen gefilmd enzo , maar we willen Nu een stap hoger door betere spullen te kopen . Maar dat kunnen we niet alleen Dus hebben we een bedrijf nodig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een investeerder.. Iemand die je geld wel lenen of geven. Maar di.e doet dat alleen als er perspectief is op groei en winst. Je moet een goed buissines plan maken warin je laat zien wat je kan, wat je al gedaan hebt, wat je doel is en wat ervoor nodig is, en vooral wat de winst verwachting is. Daarmee ga je opzoek naar investeerders. Dat kan zijn: de bank, beleggings clubs, privé investeerders, enz. Belangrijk daarbij is dat je goede afspraken maakt.