Staat een leiding gevende boven een bedrijfsarts , kan zij mij verplichten weer op het werk te verschijnen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Ligt er aan wat de bedrijfsarts heeft besproken met jou.

Antwoorden (2)

Uiteindelijk is het de werkgever die samen met de werknemer beslist of hij weer aan het werk kan of niet.

Wordt men het niet eens, dan kan men een deskundigenoordeel aanvragen bij UWV.
Een arts of een arbeidsdeskundige van UWV kijkt dan met een onafhankelijke blik nog eens naar de situatie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk eens naar deze site, staat een uitgebreid antwoord op een soortgelijke vraag.

http://www.goeievraag.nl/vraag/financien-werk/overig/bedrijfsarts-hersteld-melden.465821
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stel dat jij een zere voet hebt en je kan zittend werk doen, dan kan je werkgever van jou verlangen dat je toch verschijnt. Dit gaat dan wel in overleg met de bedrijfsarts.