Hoe werkt sleutelbeheer bij een beveiligingsbedrijf?

Als je een beveiligingsbedrijf inschakelt voor alarmopvolging moet je een sleutel van je huis afgeven. Deze sleutel komt in een surveillance wagen. Maar hoe werkt dit eigenlijk? Als de auto wordt open gebroken of de beveiliger wordt overvallen hebben ze mijn sleutel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij ons ligt de sleutel op kantoor van de beveiligingsdienst als er alarm gaat komt de auto naar hier en iemand van kantoor met de sleutel